Skip to content

Duopolets tid: Elkjøp og Expert har 80% av markedet

januar 27, 2010

Steve Jobs presenterer Apple iPad;
nøyaktig samme dings vil bli markedsført som to forskjellige produkter
med forskjellige spesifikasjoner og pris hos Expert og Elkjøp

Sifo mistenker ifølge DN Expert og Elkjøp for bevisst å forvirre forbrukerne gjennom å tilby et mylder av tilnærmet identiske produkter, noe som gjør det nærmest umulig for kunder å sammenligne priser i butikken eller på nettet.

Fra Dagens Næringsliv.

From → Økonomi

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: