Skip to content

Jakten på dimensjonene

mars 4, 2009

 

maxheadroom

– Noen forestiller seg parallelle universer som er speilbilder av vår egen verden, og skjulte dimensjoner som huser en åndeverden…

– Jeg kan forestille meg et univers som består av mange parallelle deler etter hverandre i hit/dit-retningen. Vi kan sammenligne med en oppstilling av parallelle plater i en kondensator som lagrer elektrisk energi. Jeg kan også tenke meg at det fins andre universer som vi ikke kan kommunisere med. Men å tenke seg en verden der ute som er prikk lik vår egen – det er da altfor fantasiløst og kjedelig! Vi må tenke langt mer kreativt enn som så!

Fra Gemini. Jeg hører mye om boken The Field for tiden. Den kan være verdt å lese.

Se også «Aksepterer ikke selvmotsigelsen i lys» i siste nummer av Apollon.

From → Energi, Teknologi

One Comment
  1. The Freaky Hijiki permalink

    Vet ikke om den her er aktuell for dette temaet:
    http://www.tenthdimension.com/medialinks.php

    Lik

Legg igjen en kommentar

