Skip to content

NRK og Osamas tilståelse

november 19, 2008


NRK tar betalt for kopi av løgn

Du kan altså idag uten å betale et øre i lisens laste ned hver eneste Dagsrevy-sending kl 19 og 21 i sin helhet som MP4-video direkte fra podkast.nrk.no fra fx Sør-Afrika, Australia eller Saudi-Arabia, helt gratis, lovlig og uavhengig av innholdet i disse sendingene.

På telefon med Mette Huck i NRKs arkivsalg får jeg forståelsen av at det vil være fryktelig dyrt og tidkrevende å få til det jeg vil, hvis det i det hele tatt kan la seg gjøre. Jeg må ta fri fra jobb eller sitte hos Mette i arbeidstiden for å se gamle nyheter på hennes kontor før klokken 15 og for den nette sum av ca 1200 kroner, for å få se det jeg vil.

Men som hun sier: Jeg kan også få en påsynskassett eller påsyns-DVD sendt hjem til meg. Det koster ikke stort mer enn 1500 kroner. Det eneste aberet her, er at alle innslag som NRK har kjøpt inn fra utlandet – les: videobilder av Osama – ikke kan legges på påsyns-DVDen, ifølge Mette Huck. Jeg spurte henne derfor om jeg kunne få innslagene om Osamas tilståelse *minus* al-Qaidas egne bilder av Osama, men dette var nå plutselig også utenfor det muliges domene, igjen ifølge NRKs Mette Huck.

Les mer om NRK sin mediemakt på 911truth.no

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

