Skip to content

Spiser 100 piller daglig for å lure døden

september 27, 2008

lef-supplements
– Hvorfor skal skilpadden kunne bli 400 år gammel og ikke jeg?
undrer norskættede Paul Johnson (75 år. Spiser 25 piller hver dag).

Den beste reportasjen jeg har sett skrevet på norsk om life-extension:

Han tømmer 104 fargesprakende piller og kapsler ut på tallerkenen. Det er dagens dose av ungdomskilden: vitaminer, mineraler, hormoner, naturlige steroider og alskens midler som skal holde ham i live til dagen kommer da vitenskapen har lurt døden en gang for alle.

– Noen sier jeg bare får verdens dyreste urin. Men jeg har ingenting å tape på å prøve å leve evig. Døden er oppskrytt, sier Baptist.

Sjekk DN’s D2. Takk for pille-oppskriften. Se boken «The Scientific Conquest of Death» på Immortality Institute. En av mine favoritter innen SF bøker om immortalitet er Bruce Sterling sin «Holy Fire«. Den første som populariserte ideen om teknologisk immortalitet er Robert Ettinger med boken «The Prospect of Immortality» fra 1962.

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

