Skip to content

Intervju med Ron Paul hos Google

juli 28, 2007

From → Politikk

4 kommentarer
  1. Dette var litt langt. Er det noe bra å finne? Har bokmerket klippet, prøve å se det en annen gang.

    Lik

  2. Ron Paul er utvilsomt den mest klart-talende amerikanske politiker for tiden. Hans prinsipielle politiske holdninger bla. til grunnloven er glimrende. Her er det mye gode argumenter for en mindre stat og for gammel-konservative idealer. Helt på grensen til libertarianisme. Jeg skulle ønske det fantes slike grunnlovs-prinsipielle politikere på norsk høyre-side. Pr. i dag er jeg schizofren i forhold til norsk politikk, jeg støtter Høyre/Venstre i de fleste saker, men på utenriks-spørsmål befinner jeg meg langt ute i kommunist-land. Eksempelvis er det jo tragisk at vi sender norske soldater for å krige en krig for amerikansk olje og opium uten ammunisjon og bra nok utstyr (var en artikkel i dagspressen om dette for ikke lenge siden). En skam.

    Hvis du er interessert i Ron Paul er det jo bare å søke på YouTube så finner du mange kortere klipp med han.

    Lik

  3. Beklager, jeg var ikke tydelig nok. Jeg vet godt hvem han er, har allerede skrevet ett innlegg om han i bloggen min.
    President Ron Paul 2008
    http://www.vgb.no/14296/perma/206804

    Men jeg orket ikke å se på i 60 min, har allerede mye informasjon om han:)

    Mvh. Odd Inge

    Lik

Trackbacks & Pingbacks

  1. Historien upprepar sig « Frimarknadsanarkist

Legg igjen en kommentar

